7.1.08





El psicòleg m’ha aconsellat,
si no m'adormo comptant ovelles,
compta tots els peus que hi ha
un dia d’estiu a les rambles.

Si plou les gotes no tindran
cap racó del terra on caure.
La multitud quieta observa
(amb alguns ràsgos estrangers)
com el pallasso que a vegades,
em feia riure de petit
fa riure ara una francesa,
que porta un barret mexicà.

Seguim a la dona amb la ma
aixecada amb un cartell groc,
que possiblement pujarem
passeig de gràcia cap a munt
per poder veure els edificis
que deuen ser els mes fotogènics.

I tant, jo estimo Barcelona,
per això a vegades tinc que
tapar-me els ulls per abraçar-la.

4 comments:

urieldepuente said...

No entenc molt de poesia, però sembla d´un "professional",i a demés m´agrada força.

Jaume Conesa Fàbregues said...

Güai Sergi, ja m'ho miraré amb mes calma. Has vist? A la foto de les Rambles hi ha un tio que és clavat al Jaime Gil de Biedma. Serà ell??? ESTÀ VIUUUUU

Anonymous said...

M'ha agradat molt, com d'altres poemes que has escrit, però les faltes d'ortografia em distreuen. "no em dormo" en comptes de "no m'adormo", "conta tots els peus" en comptes de "comptar tots els peus", "tinc que" en comptes d'"haig de"... Espero que no et molesti la meva observació :)

sergiconesa said...

No no, no em molesta, al contrari,
haig d'aconseguir no fer faltes.

Gràcies pel comentari, m'alegro que t'hagin agradat els poemes.